12
ژانویه

قیمت درز انبساط الاستومری + مشخصات فنی

آگاهی از قیمت درز انبساط الاستومری و اطلاع از مشخصات فنی این محصول برای افرادی مهم است که تمایل به خرید یک درز انبساط مناسب با کارایی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد داشته و می‌خواهند با استفاده از چنین اجزایی، درزها و یا شکاف‌های میان قطعات عرشه  بر روی پل‌ها را پر کنند. درز انبساط الاستومری که به آن درز انبساط لاستیکی نیز گفته می‌شود از یک بخش لاستیکی یا الاستومری به وجود آمده و شامل ورق‌های فولادی نیز است.

این محصول در واقع نوعی اجزاء غیر سازه‌ای بوده و می‌تواند به سهولت رفت و آمد بر روی شکاف بین قطعات عرشه‌های پل کمک کند. از سوی دیگر وجود این قطعه جلوی بسیاری از آسیب‌های ناشی از حرکات انتقالی و یا چرخشی دال‌ها را نسبت به یکدیگر خواهد گرفت.

درز انبساط الاستومری که توسط این شرکت تولید شده از نوع T80 و T140 بوده و شما می‌توانید از آن برای انواع مختلف سازه‌ها به ویژه پل‌ها استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم به ارائه مطالبی در زمینه قیمت درز انبساط الاستومری این مجموعه پرداخته و برخی از مشخصات فنی این محصول را بیان کنیم .

قیمت درز انبساط الاستومری

قیمت درز انبساط الاستومری با توجه به مشخصات این محصول و موارد کاربرد و مصارف فراوان آن کاملا مقرون به صرفه و مناسب به نظر می‌رسد.

این محصول همان‌طور که از نامش نیز مشخص شده از الاستومر به وجود آمده که نوعی لاستیک با مقاومت بسیار بالا است. به همین دلیل محصول به دست آمده از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه‌های پی در پی و ناشی از ترافیک برخوردار بوده و می‌توانید از آن در انواع مختلف سازه‌های بتنی، فولادی، مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده روها استفاده کنید و یا این محصولات را در پل‌های راه‌ آهن، پل‌ها و اتصالات طولی، پارکینگ‌ها بیمارستان‌ها و … به کار گیرید.

اما بیشترین میزان استفاده از این اجزا در پل‌ها است. مقاومت بسیار بالا در برابر سایش و برخورداری از وزن بسیار کم یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی این محصولات است. درز انبساط الاستومری مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی داشته و توان مقاومت آن در برابر شرایط متغیر و نامساعد جوی نیز بالا است.

این محصول عایقی مناسب در برابر آب و رطوبت بوده و امکان استفاده در شرایط مختلف دمایی و آب و هوایی را نیز دارد. امکان تغییر شکل مناسب و بازگشت پذیری از دیگر ویژگی‌های کاربردی و مشخصات اصلی این محصول است. این اجزا از طول عمر و دوام مفید و بالایی برخوردار شده و می‌توانند به دوام و ماندگاری سازه مورد نظر شما هم کمک کنند.

وجود این اجزا باعث می‌شود تا سازه مدنظرتان مقاومت بسیار بالایی در برابر انبساط و انقباض پیدا کرده و توان کافی برای ایستادگی در برابر هر گونه تنش لرزه‌ای و یا ارتعاشات را نیز به دست آورد. این محصول از مقاومت کششی فراوانی برخوردار بوده و می‌توانید به سادگی آن را تعویض کنید.

به طور کلی قیمت درز انبساط الاستومری یک نرخ ثابت و بدون تغییر نبوده و با توجه به چند عامل و یا فاکتور مهم دچار تغییر و تبدیل می‌شود. همان‌طور که می‌دانید در شرایط کنونی یکی از مهمترین عوامل اثر گذار بر قیمت بسیاری از محصولات، تغییر و تبدیلات نرخ ارز و دلار است.

لازم است بدانید که قیمت درز انبساط الاستومری نیز از این قاعده پیروی کرده و با تغییر و تحولات نرخ ارز دچار کاهش و یا افزایش می‌شود. میزان خرید شما به صورت جزئی و کلی و یا عمده نیز قیمت این محصولات را با تغییر مواجه می‌سازد. به گونه‌ای که اگر خرید خود را با میزان و حجم بالا و به صورت عمده و کلی انجام دهید، قیمت کمتری هم بابت آن پرداخت خواهید نمود. شما می‌توانید این محصولات را متناسب با کاربردها و مصارف خود و نوع پروژه‌ای که در نظر دارید با طول‌های مختلف خریداری کرده و بابت هر خرید خود قیمت متفاوتی پرداخت نمایید.

برخی از مشخصات فنی درز انبساط الاستومری

یکی از مهمترین ویژگی‌ها و مشخصات فنی این محصول میزان سختی و یا سخت شدگی آن است. این میزان چیزی در حدود ۶۰ درجه سانتیگراد بوده و استحکام کششی و یا مقاومت کششی آن هم ۲۵ مگاپاسکال است.

این نوع از درزهای انبساط پل از امکان ازدیاد طول در ترمز تا ۵۰۰ درصد برخوردار بوده و میزان تغییر سختی آن‌ها نیز بیشتر از ۵ است. تغییر استحکام کششی بیش از ۱۵ درصد و تغییر ازدیاد طول حداکثر ۱۵ درصد از دیگر ویژگی‌های این اجزا است.

میزان مانایی فشار درز انبساط الاستومری تولید شده توسط این مجموعه ۱۵/۱۶درصد بوده و تمامی آزمون‌های مقاومت کششی لاستیک در آزمایشگاه را پشت سر گذاشته است.

  • * جهت مشاوره فنی رایگان، سفارش و استعلام قیمت درز انبساط الاستومری با شماره تماس های زیر ارتباط برقرار کنید:

22148918 021
22148940 021
09395599708